The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Love Wednesday

Älskar denna onsdag! Har inte gjort något speciellt, har bara suttit i skolan hela dagen och pluggat hemtentan som jag har i programledarrollen i TV. Skrev nästan klart hela tentan, har vart väldigt effektiv med tanke på att jag började skriva på tentan idag. Fick även reda på att min 10 minuters intervju uppgiften (som jag var tvungen att göra om) blev godkänd så nu behöver jag bara att kapa ner den till 6.30 min. Har även planerat in sista sakerna som jag göra nästa vecka. Så checklistan blir bara mindre och mindre :)

ALLHAMDULILLAH!!!!



Tentapluggade Björn Häger "Intervjuteknik" is the shit!

Igår hade jag opponering och det gick väldigt bra. Trodde inte att det skulle gå så bra som det gjorde. Har bara några saker som ska ändra i examensarbete innan det lämnas in för sista gången! Avslutade gårdagen med middag och fika hos Denise tillsammans med Sara. Skittrevligt hade vi det, såg även på film. Men det var gårdagen och denna onsdag blir snart den nya gårdagen. Ska bara sitta och förbereda frågor inför min intervju till tv-programmet Panorama som kommer att sändas HÄR nästa vecka. Hoppas min röst håller tills dess. Har haft halsont sen i söndags kväll och har även haft värk i hela kroppen och igår natt fick jag feber. Men som jag skrev som status på Facebook så måste jag vara Superwoman, har inte råd eller tid att bli sjuk!



Pastasallad med kyckling och massor med kakor och donuts och läsk till fikat.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: