The Shoeholic

All about shoes and alot more!

No more soccer!

Jag har på senaste tiden bara bloggat om fotboll och mitt favorit lag Barcelona. Då förstår ni hur fotbollsintresserad jag är. Självklart var det ingen snack om saken att skriva om det gigantiska mötet mellan Barcelona och Real Madrid. Men nu när det är över så blir det mindre fotbollsinlägg här.

Nu kommer jag att skriva om plugget som tar all min tid. Satt uppe hela natten med mitt examensarbete som ska vara klart på fredag. Fattar ite hur fort tiden går. Men men mer snack om det senare. Kom på att jag måste lägga upp The sound of the day, var ett tag sen jag gjorde det. Lägger upp några ikväll. Ska fixa mig lite för att gå till stan och möta upp Emma som jag ska fika med.

Vi hörs Laters!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: