The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Sista helgen i Piteå!

Det var länge sen jag körde två dagars festade. Fredag bjöd på en härlig fest på kåren och igår var det Challange som gällde. Var där och tittade på dröm finalen Barcelona-Man U i CL. Såå gött att Barcelona vann med 3-1. Efter matchen kom det härliga gänget och festade natten lång. Det var den bästa lördagen på länge. Självklart har det blivit ett resultat av allt festade, har INGEN röst kvar. Fattar inte hur jag ska kunna sända radio imorn med klassen. Får se om jag ens kan komma och delta. Kommer sakna alla som jag har lärt känna här men kommer att vara skönt att komma bort här ifrån med. Känns bra att avsluta detta kapitel och på börja ett nytt. Vad som kommer att hända i det nya kapitlet har jag ingen anning om. Just have to wait and see!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: