The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day: Beyoncé - Who run this world (Billboard music awards 2011 performence)

Igår gick Billboard music awards 2011 och alla snackar om Britney Spears och Rihannas uppträdande tillsammans. I det uppträdande fick man se Brittan göra en klassiker, nämligen kyssa ingen mindre än Rihanna själv. Sist vi såg Britney kyssa någon på scenen var på VMA:s, då hon kysste Madonna. Men jag tycker att det uppträdande på Billboard music awards var inget speciellt. Den som knäckte alla var Beyoncé!!!! Helt sjukt att hon alltid lyckas överträffa mina förväntningar när hon släpper nya plattor. Jag älskar hennes nya låt Who run this world, som hon har samplat från Major Lazer låten Pon de floor och blir The sound of the day! Istället för att lägga upp videon (som för den delen är helt underbar) så lägger jag upp hennes uppträdande från igår. Vad tycker ni om hennes perfomence??




Beyoncé - Who run this world (Billboard music awards 2011 performence)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: