The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The sound of the day special: Ison & Fille - För Evigt

Eftersom jag har vart dålig med att lägga upp The sound of the varje dag så har jag tänkt att bjuda er på en The sound of the day Special. Passar perfekt till att just grabbarna släppt den efterlängtade plattan För Evigt i veckan. Jag har lyssnat sönder på Ison & Filles platta och det gör så ont i hjärtat att jag inte lyssna den mer på Spotify, tackar för Youtube. Kommer definitivt köpa skivan. Minns inte när jag köpte en skiva senast. Anyways så blir För Evigt The sound of the day Special! Kommentera gärna vad ni tycker om plattan.



Galen & Lever Så Här feat. Newkid



Örfila Dig Själv



Stationen feat. Aleks & Stor



När Jag Inte Hade Nåt



Livet feat. Sabo, Hoosam & Aleks



Stockholm feat. Sabo



Sena Nätter, Tomma Glas feat. Veronica Maggio



Krig Och Kärlek feat. Aleks



Tugg På Heltid



Vi Var Barn Då feat. Aleks



För Evigt - Epilog feat. Meron Mangasha



Från Hjärtat feat. Sabo, Hoosam & Aleks (Highwon)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Grymt att du gillar serien! Den är riktigt bra faktiskt. Var också skeptisk först men nu är jag totalt fast jag med :P Kommer ett nytt avsnitt imorgon som jag sitter och väntar på, haha! Hoppas arbetet med C-uppsatsen går bra förresten... Har sett att du suttit och nattjobbat :/