The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Wonderful FRIDAY!

TGIF!!! Dagen har verkligen vart effektiv, med all filming (var impad på alla andra och tyckte jag sög) och på börjat med kompletteringen på examensarbete. Sen vart det fest för hela slanten på Kåren BARTÖMMNINGEN! Snacka om att det var sjukt bra musik och verkligen härligt folk. Hade det så sjukt roligt och sjöng med låtarna som jag diggade till. Shufflin bjöd jag självklart på dansgolvet när det spelades LMAFO:s Party rock anthem. Hahaha det roligaste är att jag har ingen röst kvar, helt borta av allt sjungaden (snarare SKRIKANDE)!! Men det var och är helt värd det! Sista festen på kåren nånsin för min oss som slutar nu. Då måste man gå ALL IN! Nu är jag nyduschad och ligger i sängen och måste sova. Ska gå upp om 3 timmar och 20 min. Ska nämligen gå till plugget och göra klart det sista med examensarbetet. Hur som helst så hade jag en WONDERFUL FRIDAY!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: