The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Grå som betongen

Det gar vart en regning dag i Sthlm. Hösten är verkligen här och det gillar inte jag. Jag hamanr alltid i deppig mode så fort dagarna börjar bli korta och solen försvinner. Dagen har vart grå som betongen och jag känner mig grå med. Har tänkt mycket på framtiden och det skrämmer mig. Jag vill ha mitt drömjobb NU!! Men för att nå dit så måste jag jobba hårt och visa framfötterna.

Måste ha ett jobb så att jag kan få in en inkomst, skiter i att det inte är som jag har tänkt mig men så länge jag har en inkomst så kan jag gå till nästa steget i mitt liv. Hur som helst, ska sitta och skriva om mitt CV ikväll och imorgon är det en helt ny dag och då ska jag åka runt och dela ut mitt CV och hålla tummarna att någon nappar på den. Vill ju liksom hjälpa till här hemma hos mamma mm. Inshallah, kan bara hoppas.



Grå som betongförorten

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: